A Bor3 Pro a HR osztály vagy a humánpolitikai feladatokat ellátó munkatárs munkáját segíti. Az automatizált folyamatoknak köszönhetően csökkenti a szükséges munkaerő ráfordítást, a munkaügyi és bérszámfejtési feladatok rövid idő alatt elláthatók ezzel is növelve a cég működési hatékonyságát.
Cafeteria moduljával nyilvántarthatók a béren kívüli juttatások. Munkaügyi nyilvántartása alkalmas az egyes munkatársak munka-, felelősség- és hatáskörének követésére, a munkaköri leírások nyilvántartására.
A személyi adatokon felül nyilvántarthatók az előző munkahelyek, iskolai végzettségek és szakképzettségek, tudományos fokozatok, tanfolyami képzések, nyelvtudások és nyelvvizsgák.
A rendszer lehetővé teszi a kiadott eszköz adatok, orvosi vizsgálatok, baleseti kapcsolattartók, fegyelmi intézkedések, kitüntetések, tanulmányi szerződések, szervezeti, munkaköri paraméterek és besorolási adatok kezelését.
Alkalmazotti, tagi és egyéb jogviszonyok munkaügyi nyilvántartása, interaktív számfejtése, kimutatások készítése, APEH, TB adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése.
Valamennyi bizonylat kiegészíthető költséghely és/vagy munkaszám információkkal. A legtöbb kimutatás támogatja a munkaszámos és költséghelyi szűrést. Segítségével részletesebb információkhoz juthat. Bármilyen alapverzióhoz kérhető, önálló programként nem használható.
Ez a modul valamennyi rendszerünk integrált része. Dolgozók adatainak teljes körű kezelése. Korlátlan számú és típusú cím, telefonszám, fax, e-mail, bankszámlaszámok, kapcsolattartók.
Bármelyik rendszer bővíthető ezzel a modullal. Képes külső adatok fogadására ill. az adatok és kimutatások exportálására HTML, XML, RTF, PDF, XLS, XLSX és szöveges formátumban is. SQL lekérdezési lehetőségek, testreszabható nézetek készítése. A saját nézetek tárolhatók, az eredmények az említett formátumokban exportálhatók.
A rendszer alkalmas több év párhuzamos kezelésére. Az előző évek adatai is tételesen rendelkezésre állnak. Széleskörűen paraméterezhető listák és kimutatások készíthetők, amelyek csak a meghatározott adatok körét tartalmazzák. A nyomtatás történhet nyomtatókra, képernyőre, valamint PDF állományba. Azonnali küldési lehetőség emailen keresztül. A képernyőn egyszerre több kimutatás is megjeleníthető, összehasonlítható.
Az alábbi szolgáltatásokat az alkalmazási díj tartalmazza további járulékos költségek nélkül:
Az üzembe helyezés helyszínén elvégezzük a rendszer telepítését és konfigurálását.
Szintén helyszínen történik a szoftver használatba vételét megkönnyítő betanítás és oktatás. Az oktatás a rendszer élesítésétől számított harmadik hónap végéig díjmentesen igénybe vehető, nincsenek járulékos költségek. A rendszer komplexitásától függően tapasztalataink szerint a testreszabás, betanítás és a sikeres bevezetés három hónap alatt elvégezhető.
A bevezetéstől számított egy évig teljes körű szakmai támogatást nyújtunk, a felmerülő kérdéseket, kéréseket legjobb tudásunk szerint teljesítjük. Ez történhet telefonon, elektronikusan, de akár távoli segítségnyújtással is, illetve szükség esetén helyszínen. A tanácsadási, támogatási idő külön szerződéssel meghosszabbítható, illetve szoftverkövetéssel is kombinálható. Természetesen szolgáltatásaink szerződés nélkül is igénybe vehetők díjazás ellenében a mindenkor érvényes árjegyzékünk szerint.
A bevezetéstől számított egy évig garantáljuk, hogy a szoftver a mindenkor hatályos jogszabályok szerint működni fog, továbbá biztosítjuk a mindenkori legfrissebb programverziók elérhetőségét.
A legfrissebb programverziók nem csak jogszabálykövetést, hanem egyéb újdonságokat is tartalmazhatnak. A vásárlástól számított első évben az időközben rendelkezésre álló újdonságok és bővítések is elérhetők. Az egy év letelte után a szoftverkövetés meghosszabbítható vagy lehetőség van alkalmankénti kedvezményes frissítésre a mindenkor érvényes alkalmazási díjakhoz képest alacsonyabb árakon. Az eseti kedvezményes frissítések díját mindenkor hatályos árjegyzékünk tartalmazza.