A számviteli- ÁFA- és egyéb releváns törvények elvárásainak megfelelően folyamatosan követi a vállalkozás üzemgazdasági- és pénzügyi eredményességét, valamint a beszámolás-könyvvezetés kötelezettségéről szóló Kormányrendeletek előírásainak megfelelő könyvvezetést. Célja a számlák iktatásának és könyvelésének egyszerűsítése, egyes feladatok automatizálása. A rendszer lehetővi teszi a különböző típusú számlák (előlegszámla, végszámla, devizát tartalmazó számla) partnerenkénti nyilvántartását, kezelését és ezek összevezetését. Elvégzi a bejövő és kimenő számlák iktatását, törvény szerinti nyilvántartását. Folyamatosan aktuális állapotot mutat a vállalkozás szállítói kötelezettségeiről és vevői követeléseiről, továbbá a rövid- és hosszabb távú likviditási tervek készítésével támogatja a vállalkozás pénzügyi stabilitását. Lehetővé teszi a könyvelési folyamatok automatizálását ezzel is segítve a cég működési hatékonyságának növelését. Segíti a pénzügyi munkatársak munkáját, csökkentve a szükséges munkaerő ráfordítást. Biztosítja a számlatükör jogszabályoknak való folyamatos törvényi megfelelőségét.
Célja a főkönyvi folyamatokkal összefüggő feladatok erőforrásigényé-nek csökkentése, az adminisztratív feladatok automatizálása. Könyvelés forintban és devizában is lehetséges. Támogatja költségnem és költséghelyek és/vagy munkaszámok könyvelését vagy azzal egyenértékű analitikák vezetését. Lehetőség van az adatok importálására külső fájlból. Előre definiálható gazdasági események automatikus kontírozással, vegyes, szállító, vevő, pénztár és egyéb könyvelési naplók kezelése és nyomtatása. Automatikus év végi zárás készítése manuális nyitás-beavatkozási lehetőségekkel.
Különböző adóanalitikák és kimutatások készítése tetszőleges időszakra a befizetendő, le nem vonható ill. a nem visszaigényelhető áfa analitikájáról.
Beszámolók automatizált készítése, az ezzel kapcsolatos adminisztratív terhek csökkentése. Mérleg, eredménykimutatás, cash-flow ki-mutatás és vezetői beszámolók közvetlen előállítása.
Valamennyi bizonylat kiegészíthető költséghely és/vagy munkaszám információkkal. A legtöbb kimutatás támogatja a munkaszámos és költséghelyi szűrést. Segítségével részletesebb információkhoz juthat. Bármilyen alapverzióhoz kérhető, önálló programként nem használható.
Ez a modul valamennyi rendszerünk integrált része. Partnerek adatainak teljes körű kezelése. Korlátlan számú és típusú cím, telefonszám, fax, e-mail, bankszámlaszámok, kapcsolattartók.
Bármelyik rendszer bővíthető ezzel a modullal. Képes külső adatok fogadására ill. az adatok és kimutatások exportálására HTML, XML, RTF, PDF, XLS, XLSX és szöveges formátumban is. SQL lekérdezési lehetőségek, testreszabható nézetek készítése. A saját nézetek tárolhatók, az eredmények az említett formátumokban exportálhatók.
A rendszer alkalmas több év párhuzamos kezelésére. Az előző évek adatai is tételesen rendelkezésre állnak. Széleskörűen paraméterezhető listák és kimutatások készíthetők, amelyek csak a meghatározott adatok körét tartalmazzák. A nyomtatás történhet nyomtatókra, képernyőre, valamint PDF állományba. Azonnali küldési lehetőség emailen keresztül. A képernyőn egyszerre több kimutatás is megjeleníthető, összehasonlítható.
Az alábbi szolgáltatásokat az alkalmazási díj tartalmazza további járulékos költségek nélkül:
Az üzembe helyezés helyszínén elvégezzük a rendszer telepítését és konfigurálását.
Szintén helyszínen történik a szoftver használatba vételét megkönnyítő betanítás és oktatás. Az oktatás a rendszer élesítésétől számított harmadik hónap végéig díjmentesen igénybe vehető, nincsenek járulékos költségek. A rendszer komplexitásától függően tapasztalataink szerint a testreszabás, betanítás és a sikeres bevezetés három hónap alatt elvégezhető.
A bevezetéstől számított egy évig teljes körű szakmai támogatást nyújtunk, a felmerülő kérdéseket, kéréseket legjobb tudásunk szerint teljesítjük. Ez történhet telefonon, elektronikusan, de akár távoli segítségnyújtással is, illetve szükség esetén helyszínen. A tanácsadási, támogatási idő külön szerződéssel meghosszabbítható, illetve szoftverkövetéssel is kombinálható. Természetesen szolgáltatásaink szerződés nélkül is igénybe vehetők díjazás ellenében a mindenkor érvényes árjegyzékünk szerint.
A bevezetéstől számított egy évig garantáljuk, hogy a szoftver a mindenkor hatályos jogszabályok szerint működni fog, továbbá biztosítjuk a mindenkori legfrissebb programverziók elérhetőségét.
A legfrissebb programverziók nem csak jogszabálykövetést, hanem egyéb újdonságokat is tartalmazhatnak. A vásárlástól számított első évben az időközben rendelkezésre álló újdonságok és bővítések is elérhetők. Az egy év letelte után a szoftverkövetés meghosszabbítható vagy lehetőség van alkalmankénti kedvezményes frissítésre a mindenkor érvényes alkalmazási díjakhoz képest alacsonyabb árakon. Az eseti kedvezményes frissítések díját mindenkor hatályos árjegyzékünk tartalmazza.