A Kele3 a megrendelésektől a raktárkészletek kezelésén át a kimenő számlák elkészítéséig a moduláris kiépítéstől függően komplex megoldást képes nyújtani a mindennapos kereskedelmi, logisztikai, pénzügyi és a hozzájuk kapcsolódó feladatok ellátásához. Alkalmazható önálló rendszerként, vagy programcsaládunk integrált részeként is. Foka3 Főkönyvi- és folyószámla könyvelési rendszerünk felé a Kele3-al készült számlák, esetlegesen raktári, pénztár és bankbizonylatok, számla kiegyenlítések automatikus átadásával csökkentik a manuális teendőket.
A Kele3 alaprendszere önmagában az értékesítés modult tartalmazza. Ez az alapverzió lehetővi teszi a különböző típusú számlák (normál, előleg-, végszámlák, stb.) és egyéb bizonylatok – például díjbekérő - készítését, partnerenkénti nyilvántartását, kezelését. Elvégzi a kimenő számlák iktatását, törvény szerinti nyilvántartását. A vevő (kimenő) számlák - törvényi követelményeknek megfelelő tartalmi elemekkel - decentralizáltan, a társaság különböző szervezeti egységeinél rögzíthetők. Kapcsolódó vevő analitikák.
Pénzügy
A vevői tartozások (kintlévőségek), részkiegyenlítések és túlfizetések követése.
Az értékesítés modul kibővítve a rendelés funkciókkal vevői megrendelések nyilvántartását végzi. Ajánlatok készítésére is alkalmas. A beérkezett rendelések kezelésénél lehetőség van a meglévő készletek lefoglalására, figyelemmel kísérhetők az eladható készletek. Az ajánlatokból, vagy megrendelésekből szállítólevelek (készlet modul esetén) és/vagy számlák készíthetők. Lehetőség van több ajánlat, megrendelés egy számlán vagy szállítón történő elhelyezésére, de részmegrendelések és teljesítések is készíthetők. A rendelés állományok analitikái széleskörű szűrési, csoportosítási és rendezési lehetőségeket biztosítanak. Ezt a modult azok figyelmébe ajánljuk, akik az ajánlatkészítéstől a rendelésen – esetlegesen a szállítólevelek kiállításán át - a számlázásig terjedő folyamatot egységes folyamatként elektronikusan kívánják kezelni.
Export
A modul segítségével devizát tartalmazó számlák is készíthetők akár különböző nyelveken, a kimenő számlákhoz hasonló nyilvántartással és kimutatások készítésével.
Vonalkód
Vonalkódos áruleolvasás, vonalkódos cimkenyomtatás. (Alaprendszer tartalmazza.)
Beérkező számlák kezelése és nyilvántartása a kimenő számlák nyilvántartásához hasonló módon. (Analitikák, könyvelés feladás, stb.) Készlet modullal lehetőség van a beérkező szállítólevelek teljesítésének figyelésére is. Segítségével teljes körű áfaanalitika készíthető.
Pénzügy
A szállítói követelések (kötelezettségek) követése.
Rendelés
A beszerzés modul kibővítve a rendelés funkciókkal a szállítói rendelések folyamatának követését segíti. A szállítók felé leadott rendelések kezelésénél lehetőség van a meglévő készletek alapján a dispo (várható készlet) megállapítására is, így az eladható készleteknél már ezekkel az adatokkal is előzetes tervek készíthetők. A szállítói ajánlatokból, vagy megrendelésekből beérkező szállítólevelek vagy készlet bevételezési bizonylatok (készlet modul esetén) és/vagy szállítói számlák is rögzíthetők.
Import
Import számlák kezelése és nyilvántartása a bejövő számlákhoz hasonló nyilvántartással és kimutatásokkal. Képes a devizában történő beszerzések forintosítására. Internet kapcsolat esetén az aktuális MNB árfolyamok egy kattintással azonnal rendelkezésre állnak.
A készletnyilvántartás folyamatainak kezelése. Paraméterezhető készletváltozás jogcímek. Manuális és automatizált készletmozgások. Tetszőleges számú raktár, bizományos áruk követése. Korlátlan számú alábontási lehetőséggel cikkcsoportok faág szerinti elosztása többféle kategorizálási lehetőséggel. Sarzs és sorozatszámok kezelése. Készletszint figyelés, minimális és maximális készletszintek figyelmeztetési lehetőségekkel. Raktári készletkivonatok tetszőleges időszakra, raktárforgalmi kartonok, jogcímkartonok, összesítők és egyéb kapcsolódó kimutatások értékben és mennyiségben tetszőleges cikkcsoportban és kategóriában. Visszáru kezelés. A rendszer lehetővé teszi a selejtezési folyamatok kezelését, ami magában foglalja mind a raktárkészlet hiány, mind a raktár többlet rögzítésének a lehetőségét.
Leltár
Leltározási funkciókkal: Leltárívek, leltárkészlet korrekció, leltárciklusok.
Bizományos
Bizományosi megállapodások, bizományosi átadási-átvételi jegyzőkönyvek kezelése, elszámolások.
Bank analitika
A bankszámlakezelés folyamatait és átláthatóságát egyszerűsíti. Bankforgalom rögzítése, tetszőleges számú bankszámlán. Forint- és deviza-elszámolás készítése, banknapló nyomtatás. Paraméterezhető banki mozgások, a jogcímekről összesítők, jogcímkartonok kérhetők. Moduloktól függően a bizonylatok létrehozása automatizálható.
Házipénztár analitika
A pénztár folyamatainak kezelésével és adminisztrációjával összefüggő feladatok egyszerűsítése. Pénztárforgalom rögzítése, pénztárbizonylat és pénztárnapló nyomtatás. Forint- és devizapénztárak párhuzamos kezelése. Paraméterezhető mozgásnemek, korlátlan számú pénztár kezelése. Jogcímenkénti összesítők, jogcímkartonok. A bankszámla modulhoz hasonlóan automatizált bizonylat létrehozás moduloktól függően.
Valamennyi bizonylat kiegészíthető költséghely és/vagy munkaszám információkkal. A legtöbb kimutatás támogatja a munkaszámos és költséghelyi szűrést. Segítségével részletesebb információkhoz juthat. Bármilyen alapverzióhoz kérhető, önálló programként nem használható.
Ez a modul valamennyi rendszerünk integrált része. Partnerek adatainak teljes körű kezelése. Korlátlan számú és típusú cím (szállítási, számlázási, posta stb.), telefonszám, fax, e-mail, bankszámlaszámok, kapcsolattartók.
Bármelyik rendszer bővíthető ezzel a modullal. Képes külső adatok fogadására ill. az adatok és kimutatások exportálására HTML, XML, RTF, PDF, XLS, XLSX és szöveges formátumban is. SQL lekérdezési lehetőségek, testreszabható nézetek készítése. A saját nézetek tárolhatók, az eredmények az említett formátumokban exportálhatók.
A rendszer alkalmas több év párhuzamos kezelésére. Az előző évek adatai is tételesen rendelkezésre állnak. Széleskörűen paraméterezhető listák és kimutatások készíthetők, amelyek csak a meghatározott adatok körét tartalmazzák. A nyomtatás történhet nyomtatókra, képernyőre, valamint PDF állományba. Azonnali küldési lehetőség emailen keresztül. A képernyőn egyszerre több kimutatás is megjeleníthető, összehasonlítható.
Az alábbi szolgáltatásokat az alkalmazási díj tartalmazza további járulékos költségek nélkül:
Az üzembe helyezés helyszínén elvégezzük a rendszer telepítését és konfigurálását.
Szintén helyszínen történik a szoftver használatba vételét megkönnyítő betanítás és oktatás. Az oktatás a rendszer élesítésétől számított harmadik hónap végéig díjmentesen igénybe vehető, nincsenek járulékos költségek. A rendszer komplexitásától függően tapasztalataink szerint a testreszabás, betanítás és a sikeres bevezetés három hónap alatt elvégezhető.
A bevezetéstől számított egy évig teljes körű szakmai támogatást nyújtunk, a felmerülő kérdéseket, kéréseket legjobb tudásunk szerint teljesítjük. Ez történhet telefonon, elektronikusan, de akár távoli segítségnyújtással is, illetve szükség esetén helyszínen. A tanácsadási, támogatási idő külön szerződéssel meghosszabbítható, illetve szoftverkövetéssel is kombinálható. Természetesen szolgáltatásaink szerződés nélkül is igénybe vehetők díjazás ellenében a mindenkor érvényes árjegyzékünk szerint.
A bevezetéstől számított egy évig garantáljuk, hogy a szoftver a mindenkor hatályos jogszabályok szerint működni fog, továbbá biztosítjuk a mindenkori legfrissebb programverziók elérhetőségét.
A legfrissebb programverziók nem csak jogszabálykövetést, hanem egyéb újdonságokat is tartalmazhatnak. A vásárlástól számított első évben az időközben rendelkezésre álló újdonságok és bővítések is elérhetők. Az egy év letelte után a szoftverkövetés meghosszabbítható vagy lehetőség van alkalmankénti kedvezményes frissítésre a mindenkor érvényes alkalmazási díjakhoz képest alacsonyabb árakon. Az eseti kedvezményes frissítések díját mindenkor hatályos árjegyzékünk tartalmazza.